KOp.2023-047

Het team

Op de Klim Op werken mensen die verschil maken in een kinderleven. “Je kunt hier iets betekenen voor kinderen.”

Naast uitstekende leerkrachten werken er bij ons ook onderwijsassistenten ter ondersteuning: zij maken extra tijd, individuele aandacht en uitdaging voor kinderen mogelijk.

In school zijn extra voorzieningen en professionals die kinderen met een ontwikkelvraag tijdelijk helpen. Denk aan de Taaltuin, de kinderfysiotherapeut en de logopedist.

Het team bestaat uit de directeur, een intern begeleider (IB-er), groepsleerkrachten, een administratief medewerkster en onderwijsassistenten. Ook leiden we stagiaires op.

• interim-directeur: Ariana de Bruin
  • IB’er: Meester Bas
  • administratie: Geeske Mulder

Naast leerkrachten werken er bij ons ook onderwijsassistenten ter ondersteuning: zij maken extra tijd, individuele aandacht en uitdaging voor kinderen mogelijk.

• groep 1: juf Joelle en meester Kevin
  • groep 2: juf Leanne en juf Mariëlle
  • groep 3: juf Myrthe, juf Eline en juf Nadia
  • groep 4: juf Danila