YHS_7493

Onze identiteit

We zijn een christelijke school. Wij geven graag de liefde van Jezus door aan de kinderen. Dat doen we met liedjes, Bijbelverhalen, gebeden en gesprekken. In het gesprek over het Bijbelverhaal vertellen de kinderen ook over hun eigen leven. 's Ochtends starten wij altijd met gebed en zo sluiten wij ook de dag af.

Uiteraard vieren we de christelijke feesten. We gaan ervan uit dat onze identiteit wordt gerespecteerd en dat alle leerlingen deelnemen aan deze activiteiten. Het kerstfeest vieren wij jaarlijks met alle kinderen en ouders in de kerk. Bid en dankdag wisselend in de kerk en op school. De Paasviering is op school.

Op de Klim Op zitten kinderen met veel verschillende nationaliteiten. Alle kinderen werken, spelen en leren met elkaar. Onze school is een school waar iedereen elkaar kent. We zijn op school om vriendschappen te sluiten, onze talenten te ontdekken en ons te ontwikkelen op zo veel mogelijk manieren.

Maak kennis