YHS_7253

Samen met ouders

Wij zien ouders als onze educatieve partners. We kunnen niet zonder jullie betrokkenheid. We zijn samen verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de kinderen.

Het is heel belangrijk voor de inzet, de motivatie en het welbevinden van een kind dat ouders echt betrokken zijn bij de ontwikkeling van hun kind. Een kind dat zich gewaardeerd voelt en oprechte belangstelling krijgt, zal zich thuis én op school prettiger voelen. We zien dat dit beslist een positieve invloed heeft op de prestaties.

In ouder-kind-leerkrachtgesprekken bespreken we geregeld samen hoe het op school gaat, zodat we goed blijven aansluiten bij wat je kind op school en in de les nodig heeft.

Ouderapp

Voor het laatste groepsnieuws, leuke foto’s en belangrijke schoolzaken gebruiken we de Parro-app. Met de app kun je een berichtje sturen naar de leerkracht om snel iets te regelen of je hulp aan te bieden.